מרקו ברוינס מונה למנכ"ל לייארד אירופה. המנהל הבכיר המצטיין בתחום התצוגות ינהל את העסקים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

לייארד (Leyard), מובילה גלובלית במוצרי תצוגה חזותית, הודיעה היום שמרקו ברוינס הצטרף כמנכ"ל לייארד אירופה, כחלק מהעסקים הבינ"ל של לייארד.

ברוינס שימש כנשיא ברקולייארד, המיזם המשותף בין לייארד וברקו בסין ומילא תפקידי הנהלה בכירים באירופה בברקו, Inter Visual Systems, ובתפקידו האחרון שימש המנהל הכללי של SIGHT, משלבת מערכות באזור בנלוכס שמתמקדת בשידור ובשוק התאגידי.

"אנחנו שמחים להביא את הידע המעמיק של מרקו בלקוחות והניסיון הרב בענף התצוגות לעסקים שלנו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה", אמר זאק ז'אנג, יו"ר לייארד אינטרנשיונל. "בתפקידו, מרקו ינהל את המכירות, השיווק, התמיכה והתפעול באזור וינצל את הניסיון שלו במגזרים מספורט ומדיה דיגיטלית מחוץ לבית ועד ליישומים של חדרי בקרה, שידור, ותאגידים".

מרקו ברוינס הוסיף: "בשנים הקודמות שעבדתי עם לייארד, תמיד הרשימו אותי הארגון המקצועי והקשרים החזקים עם הלקוחות. יתר על כן, עם תיק המוצרים הרחב והאיכותי של לייארד ופלאנאר, אנחנו יכולים לספק פתרונות יוצאי דופן לשווקים צומחים".

ההודעה הזאת מגיעה אחרי החדשות הקודמות שלייארד מתכוונת לפתוח מפעל חדש בפרשוב, סלובקיה, באיחוד האירופי והתקנות רבות מוצלחות של לייארד באירופה, כולל התקנה מרשימה במטה האירופי של האו"ם, אולפני טלוויזיה עבור RTL Group, ופרויקטים עבור גוצ'י ו-BMW.

לייארד, שצוינה על ידי FutureSource Consulting כמובילת השוק בפתרונות של קירות וידיאו לד עם מרחק קטן בין פיקסלים (pixel pitch), מספקת מגוון רחב של פתרונות קירות וידיאו לד עם מרחק קטן בין פיקסלים, כולל סדרתLeyard® TWA שהושקה לאחרונה וזכתה בפרסים ומערכת קיר הווידאו לד Leyard® DirectLight™. קו המוצרים של החברה כולל גם תצוגות LCD שזכו בפרסים כולל מערכת קיר הווידאו LCD Clarity® Matrix®, תצוגות LCD K4 כולל סדרת Planar® UltraRes™, וסדרת Planar® EP, וגם פתרונות מגע אינטראקטיביים.

אודות לייארד

Leyard Optoelectronic Co., Ltd. היא מובילה גלובלית בתכנון, ייצור, הפצה ושירות של תצוגות דיגיטליות, קירות וידאו ומוצרי תצוגה חזותית בכל העולם. לייארד השיגה נתח שוק משמעותי בלד עם מרווח קטן בין הפיקסלים ומציעה תצוגות לפנים הבית, מחוץ לבית, קבועות ויצירתיות, וגם פתרונות עזר ותאורה אחרים לסביבה העירונית. לייארד נהנית מהתקנות בולטות בכל העולם ביישומים שונים, כגון שידור, היכלי ספורט, אצטדיונים, רשתות פרסום, שלטים דיגיטליים בקמעונאות, חדרי בקרה, תערוכות, אירועים גדולים וחוויות של תרבות דיגיטלית. לייארד הוקמה ב-1995, המטה שלה נמצא בבייג'ין, סין והיא נסחרת בבורסה של שנז'ן (קוד בורסה: 300296). המגזין פורבס (2013) מנה את לייארד בין "מאה החברות הציבוריות הסיניות עם הפוטנציאל הכי גדול". Planar Systems נרכשה על ידי לייארד ב-2015.

מרקו ברוינס
מרקו ברוינס – מנכל לייארד אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (תמונה Photo Business Wire)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *